2011. február 10., csütörtök

Felébredtem...

Bocsánat, hogy nem nagyon vezettem a blogot mostanság, de nem nagyon térek magamhoz...

Körülbelül onnan, hogy leérettségiztem, nem érem be magamat... Most mintha egy álomból ébredtem volna, rá kell döbbenjek, hogy már fél éve Pesten vagyok, már csak három és fél év van hátra az egyetemből, hiszen az elsőt már sikeresen el is végeztem...

Iszonyú, hogyan repül velem az idő... Most jut csak eszembe, hogy már milyen nagy vagyok... Ijesztő... Nem igazán érzem magam felelősségteljes nagy felnőttnek... Még leírni is ijesztő...

Na, mind1...

A félévről röviden:

Nem sok minden változott, ugyanúgy megvannak a kicsit vicces tárgyak, amikből nem kell összetörnöm magam, de voltak nehezek is..
A csoporttársakkal egyre jobban megismerjük egymást, van három lány, akikkel eléggé jól kijövök, ennek nagyon örülök, mert így kevésbé vagyok egyedül az egyetemen...

A vizsgaidőszak sikeresen zárult, lassan egy hónapja, szóval már sokat pihentem, de még mindig ugyanolyan fáradt vagyok...
Nincs túl sok kedvem nekiállni a második félévnek, de nem nagyon van választásom...:D

Remélem mostantól aktívabb leszek, bökdössetek, és akkor majd igyekszem...

3 megjegyzés:

  1. Ma megpróbáltam elvinni, de ahova mentünk ott azt mondták, hogy vigyük máshova, az meg kinn van a 13. kerületben, szóval oda ma már nem jutok ki, holnap reggel ott kezdek...

    VálaszTörlés