2010. október 14., csütörtök

Művészeti félóra

Kiss Ottó

[Márió azt mondta]

Márió azt mondta,
hogy régen, amikor
az apja meg az anyja
elváltak,
ő kutyát kapott ajándékba.
Megkérdeztem a papát,
hogy velük mi van,
de azt felelte,
hogy ők soha nem válnak el,
mert annyira szeretik egymást.

A kutyát már
meg sem említettem.


Ranschburg Jenő

[Barátság, szerelem]
(férfiak egymás közt)

Tudom, apu, a "szép időkben"
egyet szeretni volt divatba'.
Én öt lányba vagyok szerelmes,
legjobb barátom, Zsolti, hatba.

Neki most eggyel több jutott, de
megígéred, hogy nem nevetsz ki?
Barátommal egy nő miatt, csak
nem fogok mindjárt összeveszni!



2 megjegyzés:

  1. Mostanában állandóan gyerekverseket olvasok. Ennek több oka is van. Egyrészt, mert beszédművelés órára gyerekverseket kell megtanulni. Másrészt, Annától kaptam egy verseskötetet, aminek az a címe, hogy Friss tinta! Nagyon jó! Mindenkinek ajánlom. Ezen a héten ez a két vers tetszett a legjobban:D:D Ezért gondoltam, hogy megosztom veletek...

    VálaszTörlés
  2. Hát ezt lájkolom!!!(remélem helyesen írtam :P)
    Puszi!:)

    VálaszTörlés