2011. február 14., hétfő

Éésss újra egyetem

Ma kezdődött a második félévem az ELTE-TÓK-on, és mint az várható volt, az emberek cseppet sem változtak...:D

Természetismeret II-vel kezdtünk, ami ha lehet ilyen még kicsit durvább mint amilyen az I. volt. A bácsi aki tartja, tök aranyos, sokat viccelődik, de olyan biológiai szavakat mond, amikkel én még így életem során nem nagyon találkoztam, ő persze állítja, hogy ez gimis anyag, és akár még igaza is lehet, mert hát a biosz tanulás nem szerepelt a mindennapos tehhendőim közé:D Nem is beszélve a földrajzról, szóval azt hiszem ez ügyben még lesznek problémáim....

Utána vizuális kommunikáció következett, az olyan mint volt, festegettünk, a Preisinger, meg megint magában beszélt, meg vihorászott, kicsit érdekes nő, de azért aranyos, pláne, hogy ma megdicsérte az akvarell festményemet, vagy mondhatjuk úgy is, hogy műalkotásomat...

A harmadik órám matek volt... Hát azon ismét eldurrant az agyam, hogy egyetemen azt tanuljuk, hogy A U B halmaz, az mit is takar... Sosem gondoltam volna, hogy az lesz a problémám, hogy túl könnyű a matek, és belehalok az unalomba...:D Úgy elmondanám a Pethőnek...:D:D:D:D És ő még azzal fenyegetett tavaly, hogy analízisem lesz, szóval nyáron matekozzak... Még szerencse, hogy lustább vagyok ennél...:)

A dolgomat kicsit nehezíti, hogy ma egyik percről a másikra, tök hirtelen bedurrant a jobb bokám, és nem tudok ráállni a jobb lábamra, illetve hát sántikálok, érdekes lesz így a holnapi tesi, asszem felmentést kell kérjek... Persze a patikába nem adnak semmit, azt mondjuk nem értem, hogy egy Fastum gélhez minek kell recipé, de hát legyen nekik...:)

Kezicsókolom!

1 megjegyzés:

  1. Mindenesetre terjeszteni fogom, hogy föléledt az irodalmi vénád. Már hiányzott.
    A.

    VálaszTörlés