2011. február 21., hétfő

Tarokk party

A hétvégén, mivel egyedül voltam fenn Pesten a lakásban, (és nagycsaládban felnőtt gyerekként a magány szó nem nagyon szerepel a szótáramban), szóval emiatt a hétvége nagy részét Petiéknél töltöttem. Péntek este az unokatestvéri meeting után már egyenesen hozzájuk mentem. Este beszélgettünk, aztán másnap elmentünk vásárolni Vikinek egy kosztümöt a diplomaosztójára, én meg megleptem magam egy szép szoknyával...
Aztán délután kimentünk Piliscsabára Viki sulijába (mármint ahol tanít), mert farsang volt, és neki dolgoznia kellett, mi meg a Petivel nézegettük a műsorokat, meg dumáltunk, aztán pedig este megnéztük az Ocean's eleven-t, és söröztünk...
Másnap a mise után jöttem csak haza, de mivel még mindig egyedül voltam, gyorsan szerveztem egy unokatesói összeröfföt. Az unokatesói tarokk party viszonylag rendszeres esemény a pesti Bodó-ifik között... Úgy működik a dolog, hogy aki a házigazda, ő főz valami kaját, meghívja a többieket, akik pedig italt és sütit hoznak... Játszunk társasokat, (nemcsak tarokkot), beszélgetünk, eszünk, iszunk, aztán a házigazda kivételével a többik hazamennek:D Tegnap ugye, háziasszonyként a kaja készítése az én feladatom volt, mexikói chilis babot főztem, és mivel elfogyott, gondolom ízlett a közönségnek... Az este eseménydús volt, a pillanatképeket
megosztom veletek:)

Tarokk szekció (Anna, Laci, Andris, Berke)

Alternatív játék (Vera, Boldi, Márti, Matyi, Csengi, Bence)

Boldi a lábak között

Berke, Márti és Andris

Boldi és mamája


Mexikói

2 megjegyzés:

  1. biztos nagy buli volt kár hogy nem lehettem ott mert nekem tanulnom kellett, de sebaj azért gratulálok Nóri a chilis babhoz és további jó tanulást :)

    VálaszTörlés
  2. a chilis babot nem én csináltam?:D

    Amúgy jó parti volt:D

    A tarokkos kép eléggé kibicgyanús...:D

    ja és Nóri eltüntethetnéd végre ezt a hülye nyomibetűs dolgot a kommentelés elől...

    VálaszTörlés